אחריות חברתית

סופגנייה לכל ילד

‘עמותת לקט ישראל’ בשיתוף עם ‘דפי זהב’ יוצאות בפרויקט מיוחד לאיסוף וחלוקת סופגניות לנזקקים

עמותת לקט ישראל ודפי זהב נרתמו יחדיו לקמפיין ייחודי שיעלה השבוע כדי להאיר את חג האורות ולאסוף סופגניות לנזקקים.
במסגרת הקמפיין  על כל LIKE   שיעשה לבית עסק באתר דפי זהב תיתרם סופגנייה אחת לעמותת ‘לקט ישראל’.
הקמפיין יימשך עד לערב חג החנוכה כאשר המטרה לאסוף כ- 20 אלף סופגניות לחלוקה.
את הסופגניות שייאספו ייחלקו עמותת לקט יחד עם בכירי הנהלת דפי זהב והפרזנטור אלירז שדה (זוכה האח הגדול) לבתי תמחוי ונזקקים בחג החנוכה ב- 9.12 בסיום פעילות חנוכה שתיערך ביום זה בדיזינגוף סנטר.

מיקי מריינפלד, מנהלת השיווק של לקט ישראל מוסרת: “בישראל חיים למעלה מ- 1.7 מיליון אנשים שאינם זוכים  לתזונה מספקת. יותר מ- 750 אלף מהם ילדים , השאיפה שלנו כארגון גג  היא לתת מענה תזונתי מקיף לעמותות ברחבי הארץ ולשפר את הביטחון התזונתי לנזקקים בישראל.
ענת גיסין, מנהלת השיווק של דפי זהב מוסרת: “אנחנו מציעים לגולשים אפשרות לעשות טוב פעמיים, גם לפרגן לבתי עסק טובים וגם לתרום לילדים, והכל במרחק לחיצת עכבר. בתקווה  לכמה שיותר פרגונים וסופגניות…..”

על הכותב

ממו מגזין

ממו מגזין

השאר תגובה

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

תפריט נגישות

הצהרת נגישות