המלצה מהשטח

“מקום שיש בו שמחה וברק בעיניים – יש בו הצלחה”

נאוה לוי, מנהלת משאבי אנוש ב’רשת קהילה ופנאי’ גאה בפרויקטים המיוחדים שלה ומחלקת טיפים מקצועיים לעמיתים למקצוע

ותק בתפקיד: 

כ- 3 שנים.

השכלה: 

בעלת תואר ראשון במינהל עסקים ולימודי תעודה בניהול משאבי אנוש ויעוץ ארגוני.

חיים אישיים: 

גרה בקרית אונו, נשואה + 3, אוהבת ספורט ואורח חיים בריא, אוהבת לגלות מקומות חדשים בארץ ובחו”ל.

תחומי אחריות: 

גיוס, קליטה, שימור, רווחה, ניוד וקידום עובדים, פרישה וסיום עבודה, אחראית לנושא מניעת הטרדה מינית בארגון.

מס’ עובדים בארגון: 

כ- 1,200

אופי הארגון: רשת קהילה ופנאי היא עמותה שפועלת בעיר חולון ועוסקת בחינוך הבלתי פורמאלי, מפעילה מרכזים קהילתיים, מרכזי התמחות, מסגרות גיל רך, מרכזי נוער, מועדוני גימלאים ועוד. היעוד של מקום העבודה לחזק את הפרט ולעודד אותו לקחת חלק בפעילויות פנאי וחיי קהילה ופעילים וכך לייצר קהילה חזקה ומשפיעה בעלת חוסן חברתי.

הכי אוהבת בעבודה: 

“לגייס את העובדים המתאימים ל-DNA הארגוני, הקשר הבינאישי עם העובדים, הליווי האישי למנהלים בטיפול בהון האנושי שמייצר אמון הדדי ועבודה משותפת, לחזק את גאוות היחידה ותחושת השייכות והאתגרים שהתפקיד מזמן כל יום מחדש”

ה”אני מאמין” שלי:

 “מקום שיש בו שמחה וברק בעיניים – יש בו הצלחה.זו הסיבה שאני מעודדת חיזוק גאוות יחידה ותחושת שייכות של העובדים לארגון על ידי יצירת קשר אישי, יחסי אמון ועבודה משותפת. מאמינה בהקשבה לצורכי העובדים וביחס ושירות מקצועי לעובד”

הפעילויות המיוחדות שלנו:

·פורומים מקצועיים לבעלי תפקידים: “אחד הערכים המובילים בארגון הוא ערך הלמידה, הארגון מעודד את העובדים ללמוד, להתפתח ולהעשיר את הידע. לצורך כך העובדים שייכים לפורום מקצועי שמורכב מבעלי תפקידים זהים בארגון. לדוגמא: פורום מזכירות, אבות בית, רכזי חוגים, רכזי קהילה ועוד. לכל פורום יש רכז מלווה שאחראי לתכנים, הפורום מתכנס אחת לחודש”.

 

·קייטנה לילדי עובדים בחודש אוגוסט: “המטרה לאפשר לעובדים להגיע לעבודה ולעבוד מבלי שיצטרכו לדאוג לסידור לילדים במשך שבוע ימים. הארגון מתמחה בתיפעול קייטנות הקיץ בחודש יולי (קייטנות חברתיות וייחודיות) ומכיוון שהתשתית קיימת והתכנים קיימים החלטנו להציע לעובדים לרשום את ילדיהם, זו השנה הראשונה שנפתחה קייטנת “צבעים ברשת” כל יום התנהל בהשראת צבע אחר. הקייטנה אפשרה להורים לעבוד ולהיערך לפתיחת שנת הפעילות כשהילדים נהנים”.

גולת הכותרת:
“כמלווה את פורום המזכירות אנחנו פותחות את הבוקר בארוחת בוקר כשכל אחת מביאה מאכל טעים שעשתה, מאפשר מינגלינג, מפגש עם קולגות, חיבורים בתוך הארגון, המפגשים שמים דגש על העצמה והתפתחות לצד תכנים מקצועיים כמו שירות, נהלים, פרויקטים חדשים. באחד המפגשים אנחנו יוצאות לטיול מגבש. המזכירות נהנות, לומדות ומתפתחות ולא מוכנות לוותר על הפורום”.

אז מה היה לנו:

“בעיקר חשיבה מתמדת איך להטיב עם העובד, איך הפעילויות משרתות את מטרות הארגון. אילו כלים נותנים לעובדים בכדי לעשות את ההבדל עבור הארגון ולהצעיד אותו קדימה, איך הופכים את העובדים לשגרירים של הארגון”.

תקציב:

התקציבים מוגבלים מה שדורש חשיבת עומק מה נכון לעשות, ועל מה לשים את המשאבים.

הטיפים שלי:

·בארגונים גדולים ממליצה להקים פורום רווחה יצירתי שייתן את הדעת על הפעילויות שמשרתות מטרה ארגונית ומתאימות למגוון הרחב של העובדים בארגון.

·לעשות באז… לפעילויות.

·תשומת לב מיוחדת לפרטים הקטנים.

·לקבל משוב ולהפיק לקחים. 

על הכותב

ממו מגזין

ממו מגזין

השאר תגובה

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

תפריט נגישות

הצהרת נגישות